Wie heeft er voorrang?

Als auto A rechts de bocht wil nemen, en punt B wil naar links de bocht nemen. Wie gaat dan voor? Hier kun je met 2 autos elkaar passeren

Picture for question
6 maanden geleden
in: Auto's
Ikhebgeenidee
6 maanden geleden
Gelijkwaardige kruising, verkeer van rechts gaat voor. Als ze elkaar kunnen passeren zouden ze ook gelijk/langs elkaar kunnen rijden. Wat is de reden dat je de vraag stelt? Twijfel je ergens over?

Antwoorden (1)

Deze auto's kunnen gelijktijdig doorrijden.
jc54
6 maanden geleden
Jojootje3
6 maanden geleden
Dank u wel voor uw reactie