Is het goedkoper om je auto in Polen te laten repareren?

Er wordt hier en daar geadverteerd dat dat in Polen veel goedkoper is en dat ze zelfs je auto in Nederland komen ophalen en na reparatie terugbrengen. Uiteraard als er ingrijpende reparaties moeten plaatsvinden. Is dit betrouwbaar of te mooi om waar te zijn?

8 maanden geleden
in: Auto's
1.8K
tinus1969
8 maanden geleden
Waar ga je klagen als de reparatie niet goed is gedaan? Bij een poolse rechter?
ronron1212
8 maanden geleden
Halen en brengen van de auto enig idee wat dat kost?
Inekez1
8 maanden geleden
Wat als je auto wel wordt opgehaald en niet wordt teruggebracht?
Klinkt als een uitgelezen kans voor criminelen (en dat hoeven niet per se die Polen te zijn) om op deze manier auto's te ontvreemden.
Ritsuka
8 maanden geleden
Ik denk dat de kans groot is dat je auto word opgehaald en nooit meer terugkomt.
tinus1969
8 maanden geleden
Praktisch gezien zou ik in je omgeving rondvragen naar goede/betrouwbare bedrijven die auto’s onderhouden/repareren; ipv vage aanbiedingen.
Merkgarages zijn idd vaak duur, kleine bedrijven erg wisselend van kwaliteit. En auto’s repareren is nu eenmaal duur.

Geef als eerste antwoord