Hoe kan ik het beste roest aanpakken op een autodak?

Ik ben dus bezig met het opknappen van een VW Polo, rotte plekken in de dorpels, lakschade rondom etc. Dat is allemaal goed gegaan.

Wat we ook hebben gedaan is het verwijderen van een barst in het dak, dit hebben we gedaan door de stukken dak eruit te halen en de roest er onder goed weg te schuren. Vervolgens hebben we er primer overheen gespoten en hebben we het opgevuld met Polyester plamuur, opgeschuurd en geprimed en gespoten.

In de eerste instantie zag het er netjes uit, Probleem is nu dat het nu langzaam maar zeker terug begint te komen, zie foto.

Wat kan ik hieraan doen?
Moet ik ander materiaal gebruiken?
Moet ik gewoon beter smeren?

Alvast bedankt voor de reacties.
TA: De plek zoals je hem nu ziet was eerst een heel stuk groter, de foto laat maar een fractie zien van wat het werkelijk was!!!

Later toegevoegd: Ik zie dat er nog niet is gereageerd dus ik ben zelf even wat wezen kijken. Ik ga nu Metaal plamuur van Motip gebruiken, dat is gemaakt voor auto's en is een stuk elastischer in tegenstelling tot Polyester plamuur. Ook heb ik anti roest Primer besteld en heb een Potje Roestomvormer gehaald.

Picture for question
9 maanden geleden
in: Auto's
ronron1212
9 maanden geleden
Dat soort werk is specialistenwerk.
Paarthurnax
9 maanden geleden
Ik ga het toch even proberen

Geef als eerste antwoord