Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste weg tussen berkel en rodenrijs en spijkenisse?

Hoe kom ik het beste (met de minste oponthoud) van Berkel en Rodenrijs naar mijn droombaan in Spijkenisse? 8.30 uur aanwezig zijn en weer vertrekken om 16.30. Ga ik met de auto de file in of kan ik beter een elektrische fiets aanschaffen? Of is er nog een optie waar ik niet aan heb gedacht? Ov lijkt te omslachtig.

een jaar geleden
in: Auto's
2.1K
Antoni
een jaar geleden
@Domani, dat kan je waarschijnlijk het beste uitzoeken met een website als Routenet.nl: https://routenet.nl/, of vraag het je (nieuwe) collega's!
LeonardN
een jaar geleden
Of gewoon Google Maps gebruiken op je smartphone.
tinus1969
een jaar geleden
OV lijkt je te omslachtig maar heb je dat ook gecheckt? Metro/randstadrail?
Domani
een jaar geleden
Ja met ov doe ik er 1 uur en 37 min over. Met de auto 25 min (zonder file). Ik zou wel een stuk met de auto/fiets willen en dan een stuk met ov. Maar daar kan ik dus niet echt een goede verbinding voor vinden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De beste route tussen Berkel en Rodenrijs en Spijkenisse is via de A20. Neem de afslag naar de N209 en volg deze tot aan de N218. Volg de N218 tot aan de N219 en sla af naar de N220. Volg de N220 tot aan Spijkenisse.
(Lees meer...)
9 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding