De spiegelverwarming werkt erg traag, is dit normaal bij dit type auto?

De spiegelverwarming werkt erg maar dan ook erg traag pas na ongeveer 15 min. zijn mijn spiegels condensvrij. Is dit normaal of is er een manier om ze te coderen dat ze sneller condensvrij zijn? Het moet met zo'n auto toch niet normaal wezen dat je elke ochtend met een raamwisser erbij langs gaat? Betreft BMW 320 F31

een jaar geleden
in: Auto's
ronron1212
een jaar geleden
Is je auto dus erg vochtig
SnakeEye
een jaar geleden
Het gaat om de buitenspiegelverwarming. De auto binnen is niet vochtig...
Inekez1
een jaar geleden
Als ik zo even google op spiegelverwarming bij bmw dan klagen er meer mensen dat het te traag werkt, of alleen werkt als je de achterruitverwarming hebt ingeschakeld, of alleen bij een 'comfort-stand' (geen idee wat dat is...), of alleen als het buiten tegen het vriespunt is. Misschien werkt het bij jou ook als je de achterruitverwarming inschakelt, of die ene comfort-stand. Dat ze na een kwartier rijden condensvrij zijn, wil niet zeggen dat de verwarming het dan ineens is gaan doen. Mijn auto heeft geen verwarmde buitenspiegels, maar bij mij is ook de hele auto condensvrij na een kwartier rijden.

Antwoorden (1)

Er kan een overgangsweerstand ergens in de bedrading zitten (een deels gebrokken of rotte kabel of een geoxideerde connestor), maar het verwarmingselement kan ook los gekomen zijn van het glas.
Dat wordt dus een speurklusje.
jc54
een jaar geleden