Kan ik met mijn leeftijd in NL een proefrit met een porsche maken (21 jaar)?

Heyhey, ben al langs een paar porschegarages geweest in België zonder succes. Het antwoord varieert ook niet echt, ze komen allemaal terug op mijn leeftijd, zelfs als ik aantoon dat ik de wagen perfect zou kunnen betalen zonder enig probleem gunnen ze me alsnog geen proefrit (iets wat ik wel wil aangezien ik niet in een rijke familie opgegroeid ben en dus ook nog nooit met zo een wagen gereden heb) vroeg me af of dit in Nederland misschien wel zou lukken?

een jaar geleden
in: Auto's
1.4K
tinus1969
een jaar geleden
Een nieuwe porsche?
ronron1212
een jaar geleden
Dat je niet uit een rijke familie komt kunnen ze niet zien of ruiken. Maar jij kan dus aantonen dat je op je 21 ste tussen de 100.000 en 450.000 euro kan betalen.
tinus1969
een jaar geleden
Bereid je voor dat je vergelijkbare problemen met de verzekering krijgt als je er daadwerkelijk ééntje koopt.
tinus1969
een jaar geleden
Hoe lang heb je al je rijbewijs?

Antwoorden (1)

Bij veel verzekeringen geldt voor de dealer een minimumleeftijd, vaak zo'n 24 jaar. Dus ook in Nederland zul je weinig kans maken.
SimonV
een jaar geleden