Kunnen problemen met stationair lopen liggen aan mijn accu?

Mijn auto heeft problemen met stationair lopen. En als ik aan het reiden ben gebeurd ook wel eens dat ik op 1 cilinder minder reid. Kan dit liggen al een trouwe acu. Of niet genoeg spanning in me acu voor de auto.

een jaar geleden
in: Auto's
1.8K
Edraket
een jaar geleden
Je kunt het beste beginnen met de bougies te (laten) vervangen.
Dit kost niet zo veel en lost vaak de problemen op.
Ritsuka
een jaar geleden
Bij mij lag dit aan bougie zoals Edraket zei
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Luchtfilter vervangen bij een beurt of doe je daar niet aan? Afstelling van het brandstofmengsel kan het zijn of vervuilde brandstof filter. Tsjaa, oude auto? Verdeelkap vuil, gescheurd, rotor erin verbrand of aangetast, het kan zoveel zijn. Maar als je auto goed en snel start ligt het probleem niet aan de accu.

Antwoorden (2)

Als jouw auto redelijk vlot start, dan is de accu nog strek genoeg. Als dan ook nog het lampje van de accu/dynamo uit gaat, dan heeft de auto genoeg stroom om de motor draaiende te houden. Ik denk dat er toch iets anders aan de hand is met jouw auto, maar wat precies dat is van hieruit niet te zeggen, daarvoor kun je tochh het best naar een garagge gaan.
jc54
een jaar geleden
Filters kunnen verstopt zijn van de benzine.
Afstellen van het toerental daarna.
een jaar geleden