Putjes worden gewoon gevuld met expoy/hars, dit is geen onzichtbare reparatie i.t.t. scheurtjes. kun je laten doen bij Autotaalglass, of Car Glass achtige firmaatjes.
2 jaar geleden
U kunt kleine putjes in de voorruit van uw auto thuis repareren met een kit die u bij de meeste autowinkels kunt kopen. De kit bevat een UV-lamp en een hars die u op de put aanbrengt.
Zorg ervoor dat u de aanwijzingen in de kit zorgvuldig leest en volgt, want er zijn specifieke stappen die moeten worden gevolgd om de hars goed te laten uitharden. Ook moet u zich ervan bewust zijn dat kleine putjes niet merkbaar zijn nadat u ze hebt gerepareerd, dus het is belangrijk om voorzichtig te zijn met het besturen van uw auto totdat de hars de kans heeft gehad om volledig uit te harden.
2 jaar geleden
soundstorm
2 jaar geleden
Is de reparatie oftewel het putje ontzichtbaar. Hoe heet het spul en waar kan je dat kopen en heeft u ervaring mee