Geeft de einddemper uitlaat meer geluid met een open luchtfilter?

Geeft de einddemper uitlaat meer geluid met een open luchtfilter? Of hoor je de geluid alleen in de motorkap met een openluchtfilter

2 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
TurfGraver
2 jaar geleden
Als het goed is zal een inlaat nagenoeg geen geluid maken.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Denk niet dat de luchtfilter geluid zal gaan maken, echter ken ik wel iemand met een open lucht filter waar meer herrie uit komt dan voorheen zonder openlucht filter.
Andyveeeeen
2 jaar geleden
Me vraag was geeft de uitlaat dan ook meer herrie met een openlucht filter

Antwoorden (1)

Ja; de motor zal zeker meer geluid gaan maken. Komt dit uit de eind demper? Dat is nog maar de vraag. Als je meer geluid uit je uitlaat wilt hebben moet je daar aan gaan werken, niet aan je motor.