Wat als elke autoverzekering je weigert?

Mijn vriend en ik willen een auto lease, financieren, op afbetaling. Wij hebben samen een kind maar wonen op dit moment niet op hetzelfde adres. Mijn vriend is ZZP'er. Hij vraagt dit aan via een lease maatschappij en dit wordt goedgekeurd. Nu is er 1 probleem.
Hij staat CIS geregistreerd dus geen een autoverzekering wil hem verzekeren. Maar de auto moet op zijn naam, mag niet op mijn naam. Is er een manier om auto te kopen op afbetaling/lease terwijl de aanvrager geen autoverzekering kan krijgen... ik krijg wel een autoverzekering maar de auto mag weer niet op mijn naam. Iemand een oplossing ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als elke "normale" verzekeraar je weigert, kun je naar De Vereende Verzekeringen gaan. Daar kan iedereen zich verzekeren. Tegen een speciaal tarief, dat wel. De Vereende Verzekeringen "Tot september 2016 was de Vereende Verzekeringen bekend onder de naam Rialto Verzekeringen welke in 1966 was opgericht door een groot aantal verzekeraars. De wet bepaalt dat alle motorrijtuigen, die aan het verkeer deelnemen, verzekerd moeten zijn. (...)"

Toegevoegd op 20 april 2021 19:49: bron
Bronnen:
https://probleemverzekering.nl/de-vereende...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100