Is dit de kilometerstand van de auto op deze Duitse tankbon?

Ik heb een Duitse importauto en ik heb twijfels over de juiste kilometerstand. In de auto heb ik een Duitse tankbon gevonden. Nu vraag ik me af of "Autor.: 182890" de kilometerstand van de moment is?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
4K
Erna55
4 jaar geleden
Een kassa van de benzinepomp kan de kilometerstand niet weten
TurfGraver
4 jaar geleden
Bij sommige tankpassen miet bij betalen de km stand ingevuld worden.
Maar of die klopt laat staan of je er iets mee kan bewijzen?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat klopt. Maar ik weet dus niet hoe het met leaseautos zit, omdat ze de kilometerstand moeten doorgeven. Misschien staat het dan ook op het bonnetje.

Antwoorden (2)

Nee, dat gedeelte van de bon geeft informatie over de betaalkaart, niet over het voertuig. Dat is het betaalkaartnummer.
jc54
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Info.
https://tankpas.nl/voordelen/tankpas
Autor. betekent autorisatiecode en heeft te maken met de betaling, niet met de auto.