Kan iemand mij vertellen wat dit voor bedienpaneel is?

Vorige week een auto gekocht en dit is op mijn dashboard geplakt? Nu heb ik geprobeerd op internet te zoeken wat het is maar kon niks Vinden dus bij deze zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is? En waar dit voor dient? ik gewoon draadje los getrokken heeft dit gevolgen?
Als ik hem aan zet krijg ik dit te zien? Dus het is denk ik geen afstandsbediening?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank voor u reactie zie nieuwe foto

Het beste antwoord

Dat is een digitale thermometer voor binnen en buiten, met tijd.

Het draadje was de verbinding naar de twee sensoren.
===
Wordt ook onder de merknaam Auriol verkocht. Is echt verkocht als zijnde auto thermometer.
https://www.amazon.co.uk/Auriol-Digital-Car-Thermometer/dp/B00D5R8NFE
===
Het is dus een los product en valt dus volledig buiten datgene wat te maken heeft met de auto. Het kapot trekken van het product kan dus geen kwaad, behalve dat deze nu op zichzelf niet meer werkt. Voor je auto heeft het geen negatieve gevolgen.
Toegevoegd op 16 november 2019 14:06: tekst
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hartelijk dank voor je uitleg, ik was al bang dat ik iets kapot heb gemaakt ofzo! Maar gelukkig heb je me gerust gesteld!

Andere antwoorden (1)

Lijkt mij een afstandbediening van een auto-radio. Vooral handig als de radio wat verder weg gebouwd zit, of op een onhandige plek. Kwam nog wel eens voor bij oudere auto's.
jc54
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Dat dacht ik ook, maar waarom zit er een draadje aan vast?
Heeft een afstandbediener niet veel meer knopjes om kanalen te kiezen etc.?
https://www.car-products.nl/autoradio/2829-kenwood-kca-rc406-autoradio-afstandsbediening-19048187932