Waar zit de ruitenwissermotor bij de Dacia Logan MCV?

Dus niet de ruitenwissers zelf maar het motortje dat nu defect is.
Heb een gebruikt motortje dat ik eventueel zelf wil vervangen indien niet al te moeilijk.
Betreft de achterruitenwissers.

4 jaar geleden
in: Auto's
4.6K
jc54
4 jaar geleden
Knap! Je weet wel dat de ruitenwissermotor defect is, maar je weet niet waar deze zit.
Wat als nu de schakelaar defect is, of er is een kabel onderbroken?
De motor zit in de achterklep, je zult even de binnenbekleding moeten verwijderen.
Succes!
roelp
4 jaar geleden
Dat het motortje kapot is heeft de garage mij verteld na onderzoek. Ligt niet aan de bedrading of de schakelaar dus.

Antwoorden (1)

De achterruitenwissermotor zit gemonteerd in de achterklep van de auto.
Voor verdere instructies zie:
https://www.mvwautotechniek.nl/ruitenwissermotor/
SimonV