Is deze motorsteun kapot?

Vanwege resonantie in de auto ben ik op onderzoek uitgegaan.
Eigenlijk het eerste wat ik al tegenkwam was dit onderdeel.
Moet die vervangen worden?
En zou dit de oorzaak kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
1.8K
Reddie
5 jaar geleden
Beter eerst je wielen laten balanceren voordat je onnodig/ondeskundig gaat zitten sleutelen.
jc54
5 jaar geleden
@ Reddie; Waarom eerst wielen balanceren als je een kapotte motorsteun hebt????????

Antwoorden (1)

Het lijkt er inderdaad op dat de rubber helemaal doorgescheurd is. In dat geval zou dit best wel eens de oorzaak van louw probleem kunnen zijn.
jc54