Als je een auto zou mogen uitkiezen, welke zou dan willen hebben?

Ik mag binnenkort een auto uitkiezen, alleen de keuze is ZOOO moeilijk...

Edit : Budget is 40 tot 50 duizend euro, indien het bedrag hoger is dan moet ik bij betalen en dat wil ik helemaal niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

De bekende Franse merken zijn toch ook niet te versmaden. Maar mijn keus zou toch op Audi A4/A6 diesel vallen. Vele jaren zonder problemen mee gereden.

Hangt natuurlijk van je budget af en wat je zelf bereid bent aan kosten, verbruik, eventuele bijtelling enz. te betalen maar op mijn verlanglijst staat de onderstaande (met een beetje geluk binnen een jaar of wat binnen bereik), een Saab 9-3 Cabrio.

De Peel P50, kleinste productie auto uit de jaren 60, en elektronisch!! Met een top van ongeveer 60 km/h het ideale stadsvervoer lijkt me zo..

Ha, die Farstar; Om een goed antwoord te kunnen geven zou ik toch moeten weten over welke prijsklasse we het hier hebben. Da's een mooi prijssegment. Ik zou dan zelf wel eens een knappe BMW 3-serie willen proberen. Ga vooral veel en lang proefrijden.

Een audi A4 2.0 TDI of een BMW 320D. Bijde hoog kwalitatieve auto's die het geld zeker waard zijn, ze kosten allebij rond de 45 - 50 duizen euro. Wat dus ook nog wat extra optie's als keuze overlaat. Succes met het vinden van een auto. Toegevoegd op 22-04-2009 14:55:27 Een andere mogelijkheid is een Volvo S80 (mits je een sedan wilt) De nieuwe prijslijst is bekend, en je kunt nog al wat luxe krijgen binnen jou budget.

Audi A6

Ik zou kijken wat je voor het geld kan krijgen aan tweedehands.. vooral nu met deze economische tijden kan je vrij gemakkelijk auto's kopen die 1 à 2 jaar oud zijn en waar heel wat van de originele prijs vanaf is..

Audi A6 of A8.

Bentley

Eeen Skoda octavia vind ik heel mooi maarja.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100