Hoeveel tol betaal je als je vanuit Nederland op en neer gaat naar Parijs?

Ik ga met de auto van nederland naar parijs voor 1 dag, hoeveel moet ik betalen bij de tol?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Tol bedraagt 16,60 heen en dus ook weer terug totaal dus 33.20.
5 jaar geleden
gvrox
5 jaar geleden
+ , een veel logischer bedrag dan in je eerdere antwoord
ronron1212
5 jaar geleden
@gvrox nog bedankt
Dat hangt van je route af; via Lille is het 16.60 enkele reis; via Brussel-Valenciennes is het 14.10 enkele reis.
Via Lille kun je verrassend genoeg geld besparen door bij Roye (afrit 12) of Bapaume (afrit 14) van de tolweg af te gaan; de deeltrajecten zijn goedkoper dan het geheel -maar duurder dan via Valenciennes.
Voor de Liefkenshoektunnel bij Antwerpen is de tol 6 euro (4.95 bij betaling met creditcard). Dit is (van/naar Lille) een serieuze optie als de Ring Antwerpen vaststaat wegens file.
5 jaar geleden
tinus1969
5 jaar geleden
Vanwaar de min?