Een Renault Clio volgens mij.
AlphaLimaSierra
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Renault heeft een ruitvormig logo, die op de foto hoewel een beetje smudged is rond.
Dat is een Volkswagen Scirocco for sure.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Daar lijkt het inderdaad op. Bedank!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Van de gevraagde auto is de motorkap stuk korter dan bij deze VW Scirocco.
Erna55
5 jaar geleden
@Jodokus52:
De foto is vanaf een lager standpunt en dichterbij genomen. Dan lijkt de motorkap groter door perspectiefvervorming.
Zoals ook selfies van dichterbij een grotere neus geven.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Precies Erna, die foto is verticaal ingedrukt om de twee foto's naast elkaar te krijgen, hierdoor vervormt het perspectief, kijk maar naar het streepje van het knipperlicht in de spiegel, en naar de voor lampen + lampen in de bumper. Het is 'm echt.