Hoelang kan een auto met alarmlichten staan?

Kan zo 1,2,3 even niet bij mijn auto maar hij staat met alarmlichten aan..
Dom maar vraag me af of de accu zo nog vol is.
Is wel een relatief nieuwe auto uit 2014 dus wellicht led lichten.
Ook zit er een grote accu in vanwege start stop systeem.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
16.3K
ronron1212
6 jaar geleden
Je kan wel de vraag stellen maar niet bij je auto?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sleutel meegenomen door iemand, komt pas over uurtje of 2 terug
TurfGraver
6 jaar geleden
Geen probleem.

Antwoorden (1)

Als de accu het begeeft na een halve dag, dan is het al lang tijd voor een nieuwe. M.a.w. een halve tot een hele dag mag geen probleem zijn, als de accu in goede conditie is.
jc54