Ik heb een mercedes SLK kan er nu niet meer in de deuren gaan niet open, wat nu?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
4.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Ook niet met de sleutel?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ook niet anders had ik deze vraag niet gesteld de sleutel gaat ook niet in de kofferbak gaat dus niet met de sleutel staat nog steeds in de garage .

Antwoorden (1)

Is blijkbaar een niet onbekend probleem. Sleutel wordt nooit meer fysiek in het normaal op afstand te openen slot gestoken en omgedraaid. Dan gaat een slotcilinder na verloop van tijd vastzitten en zelfs lichtjes vastroesten.
En als dan de accu van de auto een keer door wat voor reden ook ontladen is, krijg je hem alleen nog open door het slot in de deur aan de bestuurderszijde weer gangbaar te maken door geduldig met WD40 aan de gang te gaan.

Als dat ook niet werkt, ben je aangewezen op de Wegenwacht of de garagevakman.
Bordensteker