Deze kabel bevindt zich los boven mijn pedalen, waar dient deze voor?

Tijdens het rijden merkte ik dat ik met de neus van mijn rechter schoen tegen een kabel aan tikte. Bij nadere inspectie bleek de kabel los te zitten. Waar dient deze kabel voor? Moet ik de auto voor de zekerheid naar de garage brengen? Ik heb een Peugeot 206.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
1.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Je auto bulkt van de "add on" kabels met connectors.
Als alles verder nog normaal werkt zou ik mij niet druk maken.

Antwoorden (1)

Zo te zien is het de OBDII connector met daarin een verloopstekker. Deze aansluiting kan door de garage gebruikt worden om diagnostische informatie over je auto uit te lezen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ze lijken naar mijn idee totaal niet op elkaar? Ik heb een nieuwe, duidelijkere foto toegevoegd.