Bestaat er ook een "intern" zonnescherm voor persoonwagens?

Hallo

Ik heb en Opel Meriva A zonder airco en als hij lang in de zon staat, dan heeft hij heel warm. Is er niet iets zoals op de foto's (deze zijn van campers) voor een personenwagen.

Alvast bedankt

Toegevoegd na 1 minuut:
De bedoeling is wel dat het aan de binnenkant zit van de wagen en dus niet nat kan worden...

Picture for question
6 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Ja, er bestaan zonneschermen die je aan de binnenkant van je autoraam kunt bevestigen. Deze zonneschermen zijn meestal gemaakt van stof en kunnen worden bevestigd met klittenband.
Bronnen:
een maand geleden