Kunnen ook andere auto's gemaakt worden in Borne?

Hoe makkelijk is het om andere auto's dan MINI en BMW's te maken in Borne?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet van iemand die daar heeft gewerkt dat dit niet zomaar kan. Iets met het productieproces. Maar hoe het precies zit weet ik niet meer.
paulus811
7 jaar geleden
Er zijn in het verleden andere autos gemaakt in Borne, zoals de Mitsubishi Colt en Carisma. Ook zijn er Volvos gemaakt, dus ja het kan.
BarendV
7 jaar geleden
Je bedoelt Born. Immers in het Twentse Borne zijn geen auto's of vrachtwagens gebouwd naar mijn weten. In het Limburgse Born echter staat VDL NedCar en dat is een producent van moderne voertuigen.
paulus811
7 jaar geleden
Inderdaad BarendV, zonder erbij na te denken neem ik de fout over. Ben ook niet bekend in beide plaatsen ;-)

Het beste antwoord

Ja dat kan zeker maar voor elke type auto moet de fabriek aangepast worden dus het wisselen kan niet even van 123