kun je een boete krijgen als je op een invailide parkeerplaats bij een afgelegen Gebouw (het bedrijf is failiet) ?

dus mijn vraag is mag je daar dan parkeren zonder zon bewijs dat je invailide bent omdat het toch niet meer gebruikt wordt die (parkeerplaatsen)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Ja, je kunt dan inderdaad een boete krijgen.
Een verbalisant gaat namelijk niet uitzoeken of er een kans is of de parkeerplaats door een invalide zal gaan worden bezet.
Dat gebeurt niet als er in de hele gemeente geen invalide is, en dus ook niet bij een verlaten industrieterrein.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar dat is 7 dagen per week geldig of niet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tenzij anders aangegeven (bijvoorbeeld met een onderbord bij een verbodsbord zoals je vaak ziet bij variabele max snelheden op de snelweg of een inhaalverbod voor vrachtwagens) geldt dat altijd.
tinus1969
7 jaar geleden
Eens. Hoogstens kun je je afvragen, of er bij een verlaten bedrijfspand wel iemand komt controleren.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Nou...de vraag is. Van wie is de parkeerplaats? Als deze van een particulier is heeft de gemeente daar geen zeggenschap over en zullen ze daar dus niet controleren.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Met particulier bedoel ik eigenlijk. Eigendom van het bedrijf. Failliet of niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar een klasgenoot van me stond daar en nu is hij bang dat hij een boete heeft maar er was geen papiertje onder de ruitenwissers ofzo zei die