Hoe verwijder je een blaupunkt turin m16 autoradio?

Ik wil hem uit mijn auto hebben om plaats te maken voor een radio met cd speler.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Das een ouwetje! Aan beide kanten van de radio zitten boven en onder een gaatje. Daar gaan speciale beugels in die de vergrendeling aan de zijkant achter het front ontgrendelen. Ik kan me voorstellen dat je die beugels niet meer hebt. Je kunt ook mini schroevendraaiers gebruiken om in de gaatjes te steken of een verbogen klerenhanger.

Mogelijk zit de radio ook nog met twee moeren vast, die zitten achter de zenderzoek en volumeknop, die kun je er aftrekken.
paulus811