bestaat er een kleine auto die ook actieve parkeerassistentie heeft ? ( automatisch parkeren )

ik ben op zoek naar een zo klein mogelijke auto met actieve parkeerassist .

8 jaar geleden
in: Auto's
1.7K
Amadea
8 jaar geleden
Op http://www.auto-onderdelen24.nl/parkeer-assistent kan je alle soorten auto's (waaronder kleine) opzoeken waar je de Bosch park distance control kunt laten inbouwen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toyota , Ford , VW . Hebben zo iets ook Vd kleintjes .
paulus811
8 jaar geleden
Park distance control is geen actieve parkeerassistent.

Antwoorden (1)

Dit heeft, vooral tegenwoordig, niet meer veel te maken met de grootte van de auto. Vooral de leeftijd is belangrijk. Ofwel wat is het budget en wat zijn de (overige eisen). Bij een beetje kwaliteit merk zijn bijna alle auto's fabriek af uit te rusten met parkeersensoren.

een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de volgende fiat 500:
http://www.autowereld.nl/fiat/500-c/500c-c-1-2-sens-pop-16-inch-parkeersensoren-16974033/details.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn excuses, maar in dat geval zal er geen kleine auto bestaan, of de tesla 3 moet niet al te groot worden. Ik denk dat voor een zo'n klein mogelijke auto die automatisch kan parkeren een Ford dealer opgezocht moet worden.
doralien
8 jaar geleden
ik ben inderdaad op zoek naar een wagen die automatisch zelf kan parkeren .... niet naar sensoren en camera. Waarom alleen op hele dure , onbetaalbaren en zeer grote auto merken ?
doralien
7 jaar geleden
iedereen heel hartelijk dank voor jullie antwoorden. k heb vandaag gehoord dat de opel adam , de enige kleine auto op dit moment zou zijn waar die automatische parkeerfunctie op zou staan , Morgen gaan checken bij de dealer :)