Wat is een stoere betaalbare auto?

Ben een vrouw en wil een stoere auto aanschaffen. Ruim, want ik ben lang. Climate control, abs en cruise control gewenst. Cruise control is geen harde eis. Max 3500,-

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
1.7K
Amadea
8 jaar geleden
Het is pas stoer om je per toerfiets te verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Over de snelweg. Stoer is het woord niet..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik neem aan een tweedehandsje?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dat een serieuze vraag?
Ritsuka
8 jaar geleden
Wat is stoer?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Groot en niet alledaags
Amadea
8 jaar geleden
Dan kom je uit op zo'n grote Amerikaan. Maar die slurpen benzine, dus de totaalkosten vallen dan tegen.
Poet
8 jaar geleden
Je moet nog wat meer vertellen:
Heb je veel ruimte nodig (dan wordt het een hatchback). Reis je veel kms per jaar (dan wordt het misschien een diesel ipv een benzine)
Wat is stoer? Bedoel je groot, dan ook eenhatchback. Bedoel je dat er veel spoilers, stripes op zitten en een bullbar?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoiets inderdaad. Daarvan zijn de (onderhouds)kosten idd hoog. Wel stoer en apart, maar niet handig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vanwege je redelijk lage budget voor een stoere auto, heb ik het idee dat je het niet erg vind om ieder jaar meer te betalen aan onderhoud? Ik bedoel, bijzondere stoere auto's zijn vaak gewild en sowieso al duur, dan moet je wat geluk hebben, maar het word op deze manier een oudere auto. Die kan jij makkelijk kopen maar hebben onderhoud nodig. Je wil ook een grote auto. Wat betekend stoer? Sportief?
Of juist breed? Oude volvo! Oude volvos zijn heel stoer. En heel breed. Niet sportief en ook niet sportief voor de portemonnee. Wel opvallende auto's. Misschien vind jij citroen c5 station wel heel stoer, ik niet. Heeft wel alles wat je wil. Kortom, wat zoek je ongeveer? We kunnen het nu zo gek maken als we willen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geen bullbar en spoilers. Ik ga er voornamelijk alleen in zitten en neem weinig mee, maar ben lang en wil ruim zitten. Ik maak niet verl km's. Hatchback is juist zonder kont.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je weinig budget hebt, zou ik allereerst kijken of je het nu echt nodig hebt. Zo niet, spaar door tot iets nieuws/jong gebruikt. Ik noem een c1, niet groot, maar dit zijn goedkope auto's in onderhoud, wegenbelasting, verzekering. Ga er slim mee om en er past zat in. Een auto van 3500 euro kopen is een gok. Je weet niet wat je krijgt, vooral als vrouw. Autoverkopers weten vaak alles wijs te maken en je een auto te verkopen die je liever niet hebt. Toch kan een auto van 3500 euro prima zijn. Maar je hoeft niet gek te kijken als er kosten aan komen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb meer budget maar wil niet meer uitgeven aan een auto.
Poet
8 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord verwijderd. Het heeft weinig zin zo'n persoonlijke vraag
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jammer, de antwoorden hielpen me zeker bij het oriënteren. Een oude Volvo vond ik een leuk idee bv.
niko
8 jaar geleden
In uw geval is een stoere betaalbare auto, een auto die u stoer vindt en bij het budget past dat u in gedachte hebt.Wij kunnen zonder verdere info, niet weten wat u stoer vindt.

Antwoorden (2)

Een oude snoek [Citroën DS]... dat vind ik stoer!
of voor de juiste mensen een oude Citroën 2CV [Eend]!
Maar ook een prachtige Engelse Roover ja stoer...
of natuurlijk een oude LandRover
of een oude Jeep..

De vraag is wat is voor jou nou eigenlijk stoer...
Allemaal afhankelijk van veel zaken maar het begint met je smaak...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Landrover en oude Volvo spreken me wel aan, rover ook. Ik ga eens op mp kijken naar wat er aangeboden wordt.
paulus811
8 jaar geleden
Een Landrover voor 3500 met als eis ' climate control'? Dat wordt zoeken....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Paulus
Als je een oude auto koopt [klassieker?] kun je zoiets toch laten inbouwen? of ...
paulus811
8 jaar geleden
Het achteraf goed inbouwen van airco in een landrover kost waarschijnlijk meer dan het hele budget. En airco is een eis
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat kan, dat geloof ik ook wel, budgetair niet verantwoord..., maar een keuze betekent vaak ook : compromis!! ["kiezen of delen"?]
Ik zou eens kijken naar een Daihatsu Terios. Onbekend, maar wel stoer en op Marktplaats staan er 8 met airconditioning te koop. De auto is hoog, dus de lengte zal ongetwijfeld passen. Ik vind het een leuk ding met betrouwbare Japanse techniek.
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb even gekeken.
Begrijp wat je bedoelt, maar nee.ik heb liever een Landrover of Jeep . Is persoonlijk en dat is het kopen van een auto ook wel, toch? Zoals ik al onder mijn antwoord bij de reacties schreef: je kunt bij een oudere auto natuurlijk het een en ander laten inbouwen, dat is een keuze een mooie auto of een moderne.
paulus811
8 jaar geleden
Ik heb ook liever een Landrover dan een Daihatsu, maar de vraag is een stoere auto MET airco voor een budget van 3500. Een Landrover vind je ook zonder airco niet voor 3500. En natuurlijk is de voorkeur voor een auto persoonlijk, maar in de vraag staat het budget vast en is airco een eis.