Kan een flitsauto haaks naast de weg staan?

Staat een flitsauto altijd met voor- of achterkant naar het verkeer toe of kan hij ook horizontaal tov de weg staan?

8 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
ronron1212
8 jaar geleden
De flitsapparatuur kan prima naast de wagen staan hoeft er echt niet in te zitten. Dus ja dat kan
francisca51
8 jaar geleden
En als dat niet het geval was?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
vaker zit het in de linker voorlamp

Antwoorden (1)

Hoi francisca51,

Een flitsauto van de politie staat altijd met de neus in de richting van de doorgaande weg.

Het kan zijn dat, bijvoorbeeld op de snelweg, de auto haaks staat op de weg. Dan wordt er gebruik gemaakt van laserapparatuur.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet.