Ik ben afgekeurd, mag ik rijden als ik dubbele bediening laat aanleggen en een bestuurder met rijbewijs naast mij zit?

Toegevoegd na 1 dag:
@MKB, Ik ben nog niet afgekeurd ik spuit 4x daags insuline en ik heb een herseninfarct gehad daarbij is mijn hand 2 dagen verlamd geweest.
Momenteel heb ik geen problemen met mijn hand of met autorijden.
Ik dacht dat ze bij het CBR vrij streng zijn en heb daarom weinig hoop dat ik nog zal mogen rijden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Het beste antwoord

Nee dat mag niet! Wanneer je onder bepaalde voorwaarden wel mag rijden, had het CBR dit bij de keuring al wel aangegeven. Kwijt is kwijt. Het is niet zo dat dit teruggedraaid kan worden.

"Heeft u een rijbewijs? En besluit het CBR dat u niet rijgeschikt bent? Dan wordt uw rijbewijs ongeldig. In de brief van het CBR staat hoe dat precies gaat.

Gezondheid verbeterd? Bent u eerder niet rijgeschikt verklaard vanwege gezondheidsproblemen of een beperking? En zijn die problemen nu voorbij? Dan kunt u opnieuw laten beoordelen of u rijgeschikt bent. Dat doet u door een Eigen verklaring in te vullen".