Auto kopen in Belgie.

Moet ik invoerrechten betalen als ik een auto in belgie koop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (4)

Jazeker, je zult BPM en kosten voor het kenteken moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je betaalt dan een restbedrag BPM.

Voor het hele verhaal zie:
http://www.zibb.nl/10189069/Bedrijfsvoering/Auto/Auto-Dossiers/Wagenpark/Auto-kopen2-Importeren-is-goedkoper.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je een Nederlands kenteken op je auto wilt, moet je hem invoeren, en dan gaat de papierwinkel draaien.
jc54
14 jaar geleden
bijna elke auto die in het buitenland wordt gekocht en vervolgens in nederland op kenteken gezet gaat op voor de bpm regeling= betalen.