wat is waardevaster/beter honda civic hybrid of de gewone honda civic?

en welke van de twee is technisch gezien beter? dus minder vaak pech?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Zeker de gewone honda civic. De reden dat mensen een hybrid aanschaffen is grotendeels te wijden aan het voordelige leasetarief en het voordeel in bpm. Veel van de mensen die de hybrid hebben vinden hem zelfs nog lelijk ook en hebben hem alleen genomen ivm de kostenbesparing.

Als je dit bekijkt aan de hand van de waarde in combinatie met tweedehands is het meeste voordeel al weg. Het betreft dan geen lease meer en dus geen belastingvoordeel en van bpm voordeel is ook geen sprake meer. Technische mankementen zijn waarschijnlijk groter bij de hybride naarmate hij ouder wordt en hij blijft ten alle tijden lelijker (maar dat is mijn persoonlijke mening en die van veeele andere :) ).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat de gewone Civic nog steeds waardevaster is, aangezien de Hybrib veel meer techniek in zich heeft, zal het ondehoud een stuk duurder uitvallen, omdat er veel meer kapot kan, en de onderdelen schaarser en dus duurder zijn. Teven hebben de accu's maar een beperkte levensduur, en kosten een vermogen om te vervangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hybride heeft gewoon meer klachten dan de oude civic maar dat is vaak het hybride systeem omdat daar zoveel techniek in zit en het op sommige punten nog niet helemaal stabiel is.