Wie weet hoe ik aan een Nederlandse handleiding kom van het multi-media systeem van een Chrysler 300C ?

Hetzelfde multi- media systeem zit ook sommige PT Cruisers, Dodge Ram en sommige Jeeps.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is een:
Auto Stereo Sat Nav VHC 5609

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1K

Het beste antwoord

Beste kun je Chrysler zelf benaderen. Bel hen even op en zij kunnen je zeggen of er een Nederlandse handleiding uberhaupt bestaat en waar die te krijgen is.

http://www.chrysler.nl/contact/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke,bedankt voor je antwoord.