Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welk interieur is vergelijkbaar met die van de bmw523i?

Ik ben op zoek naar een betrouwbare wagen met een vergelijkbaar interieur als de BMW 523i executive. Ik kan zo'n BMW 523i kopen maar schijnt dat de onderhoudskosten erg snel uit de hand kunnen lopen. Ik zoek daarom naar alternatieven, om zo toch betaalbaar te rijden maar ook vrij luxe.
Ik heb momenteel een budget van c.a. 1250 euro (ik weet dat is niet veel maar er moet toch wel iets leuks voor te vinden zijn) Ben benieuwd wie tips heeft. Ik rijdt meestal met 2 personen (inclusief mijzelf) en ik zoek een wagen waar ik vrij gemakkelijk kan in en uitstappen. Dat is ook de reden dat ik mijn Toyota Celica weg doe.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
519
Ivana
9 jaar geleden
Audi! Mercedes! Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Je hebt het over een topmerk, dan betaal je ook de bijbehorende prijs die evenwel niet te duur is voor een auto van klasse. En inderdaad is het onderhoud dan ook wat duurder.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou ook kijken naar een Volvo s60 of s80.
Vergeten we ook niet de Lexus IS dan wel GS.
Dit voor wat de premium merken betreft.
Kijk je verder, dan zijn er ook nog de Honda Accord, de Toyota Avensis en de VW Passat of zelfs een Skoda Superb van de eerste generatie. Toegegeven, die laatste klinken minder aantrekkelijk, maar zijn wel ruim en meestal betrouwbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding