Waar hangt het van af welke grill de mercedes c klasse heeft?

je ziet de nieuwe c-klasse met 2 verschillende soort grillen.
eentje de standaard zeg maar en een soort grill die lijkt op die van de s-klasse. waarin verschillen deze 2 van elkaar , en dan bedoel ik bij welk model heb je welke grill?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Antwoorden (1)

Bij avant-garde en sport heb je zeg de sport ( roadster ) gril dus in de gril de ster . En in de Eleganz en de clasic de ster op de motorkap . De ster in de gril was vroeger voorbehouden aan de Mercedes sport . De sl , slc , en speciale roadster modellen .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Avant-garde en sport enz zijn uitvoeringen die een bepaald pakket inhouden .