Is het mogelijk om met de verkoper af te spreken dat hij alle reparaties wat blijkt uit een autokeuring gaat betalen?

Hallo allemaal,

In deze forum thread http://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,4023798

las ik in de 2e en 4e post (van HDI110) dat er een mogelijkheid is om met de verkoper af te spreken dat hij alle zaken op zijn kosten gaat nemen na een autokeuring. Op welke grond mag ik dat doen en is dat wel reeel zoals de topic-starter dat zei?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat mag je doen omdat je alles mag afspreken wat niet tegen de wet in gaat.

Als de verkoper hiermee akkoord gaat dan legt hij, als hij verstandig is, precies vast wat onder dit 'alles' verstaan wordt, onder welke voorwaarden en tot wanneer dit aanbod geldt. (Is het bijv. reeel dat ook zaken hieronder vallen als ruitenwisserbladen en banden).
Computoon