Moet je bij je huis een speciaal oplaad punt laten aanleggen?

of kan het gewoon met een verlengsnoer.....

Toegevoegd na 17 minuten:
inderdaad voor een auto, bedankt voor de tip ik was het staal vergeten...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een oplaadpunt waarvoor dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elektrische auto denk ik, maar het is inderdaad handig als dat erbij gezegd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor wat ?? Een laptop is natuurlijk een beetje ander verhaal, bijvoorbeeld, dan een elektrisch autootje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de hand van Nisette's vorige vragen lijkt het me dat het hier om een elektrische auto gaat .

Antwoorden (5)

Voor de robot grasmaaier wel anders raakt hij de weg kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me wel makkelijk als je een scootmobiel of een elektrische fiets hebt. Voor het stroomverbruik is het niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een electrice auro kun je gewoon 220 volt gebruiken
Met de normale stekker kan ook thuis worden opgeladen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee ik heb een aura.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o ja en wat zag je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een slak!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo iets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is hem, ik herken hem van de politie schets.
Hij is wel lief, kun je hem aaien?
Zoals het er nu uitziet is dat niet direct nodig.
Maar ik denk dat het wel verstandiger, veiliger is om een vast en speciaal oplaad punt te hebben.
Zo oplaad punt kun je afsluiten en ook tijdens het laden kunnen anderen geen misbruik maken van jou stroom.
Een ander voordeel is dat zo oplaad punt bijhoud hoeveel energie je gebruikt zodat je ook weet hoeveel kilowatt je auto gebruikt.
Dit gaat alleen op voor een volledig elektrische auto, bij een hybride zorgt een verbrandings motor voor het bijladen van de accu's.
Je kunt bij jou energie leverancier vragen of deze oplaad punten installeren, er zijn een aantal bedrijven die dit met een behoorlijke subsidie verstrekken.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een extra stopcontact buiten is natuurlijk altijd handig, en helemaal geen echte kostenpost.
Maar ik zou wel een beveiliging om je stopcontact aanleggen, als hij erg in het zicht komt te hangen. ( kastje met slot eromheen bijvoorbeeld)
Want mocht je op vakantie zijn ofzo kan iedereen zomaar je stroom aftappen. Mensen zijn er gek genoeg voor tegenwoordig helaas.