Moet het bestuurdersraam open kunnen bij de autokeuring in Belgie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Neen, bij mij (Belgisch) ging het ook niet open. Ik heb het zelfs gezegd. Het was geen probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alvast bedankt.
Zou dat ergens terug te vinden zijn, op wat er specifiek allemaal gecontroleerd wordt bij de keuring.
Kwestie van enig verhaal te hebben moesten ze er toch een opmerking op maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan hier eens kijken: http://www.wegcode.be/wetteksten/secties/kb/tech.
Ik denk dat het in artikel 57 of 58 zou moeten staan als het verplicht zou zijn dat de ruiten open kunnen. Maar dat staat er nergens in.