Is er een dieselauto met 14% bijtelling in 2015 met een minimaal trekgewicht van 1500 KG?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tot nu toe ? Maar kijk eens bij die nieuwe snelle Volvo met 14% de golf bluemotion mag technisch wel dat gewicht maar niet van de fuscus . Dus dan gaat het verbruik om hoog en dus ook de uitstoot !

Antwoorden (2)

De Volvo V40 D4 van 2014 heeft 14% bijtelling en trekt 1500kg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Citroen C4 cactus / Peugot 308
De Polo uit het overzicht heeft een lager trekgewicht (maar dat was te verwachten)