trekhaak suzuki alto mag dat een suzuki swift trekhaak zijn ?

Wij hebben een Suzuki alto uit 2002 en kunnen alleen een trekhaak vinden wat ons € 300 kost. Wij kunnen wel een 2e hands Suzuki swift trekhaak krijgen en wij vroegen ons af of die ook past of passend te maken is? gr Frits

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Je mag sowieso niets aan de trekhaak veranderen want dan vervalt de typegoedkeuring. Waarschijnlijk gaat die trekhaak niet passen want elke trekhaak is specifiek voor het type auto gemaakt. Op onderstaande website kun je na kijken of het gaat passen
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank U wel voor de door U genomen moeite om mij van een reactie te voorzien. vriendelijke groeten , Frits