bij welke auto's wordt de snelheid digitaal weergegeven?

Auto's zonder een wijzer op de kilometerteller maar met een digitaal scherm.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.6K

Antwoorden (1)

Ik heb zelf een Citroën C4 Picasso waarbij zowel de kilometerteller en de toerenteller digitaal worden weergegeven.
Voor deze auto had ik een Citroën Xsara Picasso waar dit ook bij was, verder heeft Citroën meer modellen waar dit bij is.