hoe komt het dat mijn auto schokt tijdens rijden?

Sinds een paar dagen schokt mijn auto onafgebroken tijdens het rijden. Als ik hem start en stil sta merk ik al dat er iets mis is. Dit is natuurlijk heel irritant en vooral als je niet technisch bent aangelegd, dus ik kan niet zelf gan kijken en sleutelen. Wie weet wat het probleem kan zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
4.9K

Antwoorden (5)

Vuile bougies kunnen daarvoor zorgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
sensor van de gasklep vuil, verkeerde bougies gemonteerd.
Per ongeluk Verkeerde brandstof getankt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeievraag kan een mooie bron van informatie zijn, maar als je ineens wat mankeert en je niet begrijpt wat het is, moet je toch echt naar de dokter, en met auto's is het soms niet anders. Dus laat er een technisch onderlegd persoon naar kijken, voelen, en luisteren. En als je zelf niemand weet: naar een garage!
Op afstand is er vanachter mijn beeldscherm hier weinig over het probleem te zeggen.
Bordensteker
9 jaar geleden
Klinkt alsof je auto op 3 poten loopt. Kapotte bobine dan.
Snel laten repareren om verdere schade te voorkomen. Dit hoeft niet veel meer te kosten dan 75 euro of zo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ontsteking of brandstoftoevoer. Ik steun het argument dat, indien niet technisch< je iemand met technische kennis er naar moet laten kijken, maar enige duidelijkheid, al was het alleen al in de impact of kosten, mag gegeven worden. Voor een gericht antwoord is meer kennis over het type auto, brandstof, ontsteking, etc. nodig.