Ik zoek een eerste wagen(2de hands)die wat sportief is.Ik zoek max. 6000 euro uit te geven. Is er zo een mogelijk?

Hallo,binnekort koop ik mijn eerste wagen.
Ik zie graag sportmodellen van wagens.
Mijn voorlopige keuze is een Mazda RX8.
Is deze goed? Weet iemand er nog goede?
Mag niet te oud zijn max .10 jaar
En liefst ook niet te veel kilometers max.100 km
Bedankt voor de hulp.

Toegevoegd na 1 uur:
100 000 km (sorry foutje haha)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Japanse autos zijn de beste keuzes. Meningen verschillen natuurlijk. Japaners en koreanen maken motorisch de beste autos. Dus daar kun je je al niet in miskopen. Alleen wel goed uitkijken waar je 'm gaat kopen natuurlijk. Dus niet particulier. Mazda is japans, dus die keus is al goed en de rx8 ziet er nog eens goed uit. Je kunt ook kijken op autotrader en dan bij specificaties ff kijken. Je kunt daar ook invullen wat je budget is en de km stand enzo. Toyota is ook erg betrouwbaar. Nissan is ook goed. Maar bovenal, neem iemand mee die er veel verstand van heeft en die dus ook de testrit voor jou rijd. Zelf mag je natuurlijk ook de testrit doen, maar die er verstand van heeft let weer op andere dingen die jij als beginnende bestuurder nog niet weet/kent.