is speling op de versnellingspook van een peugeot 206 een probleem?

Ik wil wellicht een 2e hands Peugeot 206 kopen. Net een proefrit gemaakt en alles lijkt in orde. Alleen de pook heeft behoorlijk wat speling. Is dat eeen probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
2.7K

Het beste antwoord

Speling is niet echt een probleem maar in feite is het met een minimum aan kosten op te lossen. Doorgaans gaat het om een verbindingsstangetje of een rubbertje waar wat slijtage op zit. Een correcte garagehouder lost dit voor weinig geld op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeker niet, het kan alleen moeilijk rijden zijn. Als de pook er ook echt niet doet is het een ander verhaal maar een beetje (veel) speling op de pook maakt niet uit als je het zelf niet erg vindt.