Heb een afneembare trekhaak laten monteren, en nu rammelt deze na bevestiging kogel, wie is aansprakelijk?

Heb een auto gekocht 2e hands en meteen een trekhaak van bosal laten monteren.
De trekhaak op zich is perfect gemonteerd, daar kan de garage zelf niets aan fout doen in mijn geval, echter na bevestiging kogel in de kom/huis gaat deze rammelen doordat de excentrische borgpen onder het rijden iets los komt ondanks dat je deze kan borgen, en lijkt het of er constant iets los op de aanhanger ligt te rammelen.
Dit geluid is er aanwezig onder het rijden.
Wie moet ik benaderen voor dit in mijn beleving technisch slecht doordacht systeem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Antwoorden (1)

Deze constuctie MOET spelingsvrij zijn, zit de haak wel goed in de houder cq. vergrendeling? Ik zou zeggen terug naar de garage.! Hier klopt iets niet, lijkt me zelfs gevaarlijk.!!!