Waar kan ik een hoogwerker laten aanpassen?

Ik wil een eigen bedrijf starten, waarbij het noodzakelijk is om een autohoogwerker te laten aanpassen. Er moet onder andere een waterreservoir ingebouwd worden in de autohoogwerker. Wie weet welke bedrijf dit voor mij kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Het meest logische is om bij een carroseriebouwer te informeren. Zij bouwen allerlei voertuigen om en passen deze aan aan de persoonlijke wensen van hun klanten.
Kijk bijvoorbeeld eens op de website van Veth, zomaar één van de velen.....