Waar kan ik Hydraulics plaatsen en kopen in belgie?

Ik heb net een Cadillac Impala gekocht en ben van plan om daar een Lowrider van te maken. Het eerste dat ik wil doen is er hydraulics op plaatsen. Weet iemand waar je dat kunt kopen en of waar je die kan laten plaatsen. liefst in de regio van Antwerpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Ik adviseer je om op www.marktplaats.nl te kijken. Er zijn daar veel garages die naast Hydraulics ook Butterfly doors en dergelijke aanbieden en gespecialiseerd zijn in oldtimers. Ik zou kijken of een van die garages je verder kan helpen of eventueel connecties in België heeft. Veel plezier met je Impala!