Waar staat Ecomotive voor?

Dit zie ik steeds vaker voorbij komen en nou vraag ik me dus af waar het voor staat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.9K

Antwoorden (2)

Die auto's hebben minder co2 uitstoot en zijn dus milieuvriendelijker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je dat ziet staat het op een SEAT. Dat is de aanduiding die uitsluitend Seat gebruikt voor zijn auto's met lage CO2 uitstoot. Die zijn economisch in verbruik. Op andere auto's kom je temen tegen als. Blue-motion(slowmotion), blue efficiency, eco, greenline, enz. Allemaal termen die verschilllend merken voor hun modellen gebruiken