Hoe zet ik een camper waterpas

Ik wil in mijn camper een nieuw keukenblok plaatsen,dit moet dan natuurlijk ook waterpas staan.
Is het handig om mijn banden leeg te laten lopen,zodat de camper waterpas blijft staan,of zijn er nog andere (misschien makkelijker/simpeler of handiger)
Alvast bedankt!
Alexandra.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

1 of 2 krikken gebruiken, of de wielen op wigjes/ plankjes rijden
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik lees nu pas je reactie, bedankt voor de info.