Hoe maak je de binnenkant van zo'n grote autoruit schoon?

Tegenwoordig zijn de autoruiten veel groter geworden.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar kan vooral in het midden de ruit niet streepjes schoon krijgen. Het dashboard doe ik met een swiffer dat gaat nog het best. Maar kan met een doek en mijn hand niet ver genoeg komen om de ruit tot onder toe streepjes schoon te krijgen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Door redelijk zware vervuiling op de autoruit door o.a. Roet en bv nicotine voldoet vaak alleen een glasreiniger niet.
Haal eeerst de ergste vervuiling weg dmv een sopje en een doek. Gebruik daarna de glasreiniger, nu kan je met een redelijk lichte aanraking al een streeploos resultaat krijgen. Voldoet dit niet, probeer eens een ander merk reiniger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn ruitensponsjes aan een steel te koop, handig voor grote voorruiten.