Als ik een auto koop en er niet mee rij tot ik 18 ben, moet ik dan belastingen betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

ja de houder van een kenteken moet belasting betalen of het kenteken laten schorsen ,ook de verrzekering moet betaald worden.echter zonder rijbewijs kun je geen auto op je naam laten zetten-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt zopnder rijbewijs een auto op je naam laten ze met een id kaart en uitreksel geboorteregister. Dan ben je ook verplicht om verzekering en wegenbelasting te betalen. Om dit te voorkomen kun je de auto schorsen, maar dan mag de auto niet op de openbare weg staan.