Ben ik strafbaar als een blok L op mijn eigen auto plaats, dit is geen lesauto?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou je?
Ritsuka
10 jaar geleden
waarom wil je dit op je auto?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil het niet ik vraag me alleen af of het mag.

Het beste antwoord

Volgens mij mag je er altijd een L op zetten, maar het enige wat je bereikt is dat men misschien wat meer afstand houdt of iets degelijks. Je blijft verder een gewone verkeersdeelnemer dus de regels veranderen niet voor je.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat mag niet want die L op de leswagen mag er alleen opzitten als er een leerling achter het stuur zit en niet als de instructeur rijd tenminste was dit zo toen ik mijn rijbewijs haalde
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een L auto moet over een dubbele bediening beschikken dus nee je kan niet zomaar een auto tot lesauto omdopen
niet volgens de regels, dus strafbaar.